London dag 2

Bell bloggar:

Sådär! Nu har vi köpt en sån där adaptor som gör att vi kan stoppa in våra elkontakter i uttagen här och få el, kul va! Vi har även lyckats sno en grannes trådlösa internet så vi kan blogga, moahahh. Vem orkar betala hotellet för att få internet liksom?!

Men i alla fall, det är underbart här! Idag har vi shoppat ännu mera, haha. Vi började dagen med frukost på hotellet, och sedan begav vi oss ut och shoppade, moahahha. Vi drog till Oxford street igen och begav oss till Dorothy Perkins och provade skor, de var helt underbara där. Men vi bestämde oss för att gå till vårt paradis Primark först och se vad utbutet var där, igår var vi ju bara på underklädesavdelningen (a). Så där köpte vi skor och väskor och assesoarer för typ 500 spänn, men vi fick två stora papperskassar fyllda med grejer var där! Älskar den butiken, allt är så sjukt billigt! Skor för under hundralappen som är to die for...

Efter en mysig fika på Starbucks (varför finns det inte i Stockholm?!) gick vi tillbaka till Dorothy Perkins och köpte ett par lovely skor var där också. De jag hadee provat tidigare hade redan sålts slut! Men jag tog ett par andra som var liknande, men som kostade typ dubbelt så mycket! Men är man en känd bloggare som tjänar otroligt mycket pengar så gör det ju inget att betala lite extra... Ska visa allt vi shoppade, men tar lite i taget så ni slipper få en bildbomb.

Efter det satte vi oss på en pub här i närheten och åt en sen lunch, det blev kyckling med pommes och en varsin öl (eller nej, Mel tog en cider haha, fjolla). Sedan satt vi kvar där ett tag och snackade och provade skor, haha. Vi kom tillbaka för några timmar sen och nu ska vi fixa oss för en rolig natt på stan! Äter dock middag först... klockan är ju bara halv åtta här!


Roooosa! :D Väskan är min och skärpet köpte vi båda ett var sitt, skorna är Mels. Love! Väskan gick på en knapp hundring, skärpet på en 50lapp och skorna på 70 kr! Primark <3


Dessa köpte vi båda två också, underbara! ~150 spänn om jag minns rätt!


Mels snygga skor från Dorothy Perkins, ~1200


Mina :D De jag egentligen ville köpa hade rosa och svarta band, buhuu! :P ~900 kr


Mels cider och min öl i bakgrunden


Maat! :D Haha, vad vi är tjocka..


Starbucks <3

Hörs imorgon älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Helena

Det är bra Mel! Dissa ölen!!!! Öl blir man ändå bara fet av å det smakar helvete.

2009-08-09 @ 20:37:09
Postat av: NO SECRETS

Snygga skor !

2009-08-12 @ 02:01:22
URL: http://nosecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0