London dag 3

Hemma! Har inte orkat uppdatera sedan sist! Sorry, men det där sega internet var sjukt jobbigt. Men i alla fall, för nästan exakt ett dygn sen kom vi till arlanda. Och nästan det första vi märkte var att Mel hade tappat sin mobil på planet... men hon har fått tillbaka den nu! Haha.

Eftersom min kamera dog efter andra dagen är det Mel som har flest bilder, men jag kan visa de få jag har samtfota lite grejer jag inte hann fota som jag köpte!

I alla fall, här kommer lite om vad som hände efter jag bloggade sist:

Efter att jag bloggade sist så gick vi ut och åt på en pizzeria (haha, fattigt jag vet. Men vi ville spara pengar! Shoppar ju som idioter där nere...) som hette Mulberry men det var skitgott! Britternas pizzerior är grymt mycket fräschare än våra där det är en fet gubbe som sköter matlagningen... Sedan satt vi inne på en typisk engelsk pub som hette Argyle någonting tror jag och satt där ett tag. Sedan gick vi även ut på en nattpromenad (i mjukiskläder!!!!!!) i några timmar och vi kom inte hem förrän vid halv fem någonting... det roliga var att vi fick ragg trots att vi gick runt i tjocktröja och mjukisar! Haha. Men är man snygg så är man. T ex åkte några snygga britter förbi oss med bilen när vi ranglade fram på gatan (något överförfriskade....) och tutade åt oss, och så träffade vi på dem två gånger till senare samma natt! Haha. Dom sa till slut: "are you following oss, darling?". Haha.

Jag måste bara tillägga att jag och Mel ÄLSKAR brittisk dialekt! Det är bland det sexigaste vi vet. Så ni kan gissa hur mycket vi har dreglat... möhöhö






Fler underkläder från Primark. Vi köpte ÄNNU fler! Ni får se lite i taget.


Vårt hotellrum. Haha, ni skulle sett hur det såg ut innan vi städade!
Vi bodde i Notting Hill (Filmen <3) precis vid Hyde Park.


Kommentarer
Postat av: Em

Allt bra? :)

2009-08-22 @ 12:01:48
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0