-

Heej älsklingar <3
Va ett tag sen jag bloggade känns det som! Har ju haft lite gräl med flickvännen. Just nu är det värre än det var förra gången, vet inte riktigt hur vi ska lösa det här, vet inte ens om hon vill! Hon överreagerar så jävla mycket bara, hon får lugna ner sig lite innan jag pratar med henne igen!

Idag har jag jobbat iaf, jag shoppade lite efter jobbet också, så nu har man lite nya och fräscha saker i garderoben igen, känns bra! Tänkte dra förbi donken nu och köpa en milkshake, är jättesugen på det! (haha, jag tröstshoppar och tröstäter, det är nästan så att man är lite patetisk, men bara nästan!)
Puss på er sötnosar <3



Your one and only,
Em

Kommentarer
Postat av: EMELIE

nu har jag dragit igång "veckans blogg" igen!

vill du vara med och tävla?

då ska du gå in på blogg och anmäla dig under inlägget "get ready"...

tävlingsregler står även i det inlägget!

kram <3

2009-07-22 @ 21:38:57
URL: http://emeliejr.blogg.se/
Postat av: Anonym

BARA ETT TIPS

Sugen på gratis presentkort men trött på höga poänggränser och svårt att värva folk? Då ska du skynda dig in på http://www.freestreet.se/?r=6709 En sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv) Det är verkligen jättelätt att samla poäng! Så passa på du också att bli medlem på sidan! inte allt för många medlemmar vilket gör att det blir mycket lättare för dig att få flera presentkort. såå tveka inte, bli medlem du också..det skadar aldrig av att testa ?:D



Good luck!

2009-07-22 @ 22:08:06
Postat av: E

Hoppas allt blir bra gumman...! Det vore ju synd om ett litet gräl kom i vägen för erat relationchip <33

2009-07-23 @ 00:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0