Att vara i centrum!

Nu sitter vi framför tv:n och slappar, jag har såklart varit centrum för all uppmärskamhet i kväll då alla har frågat vad jag har gjort på kryssningen. Att  vara i cenrum tycker jag verkligen om! Jag borde jobba på tv eller i filmbranchen tycker jag, för då skulle det verkligen vara roligare att kolla på svensk tv och filmer, jag menar, om någon så snygg som jag skulle vara med, skulle jag lätt kolla! Och jag skulle få ha allas blickar på mig! Det e verkligen drömjobbet!

Men nu vill mina vänner fråga mer om mig och alla killar, så jag ska väl gå å svara då (suck) men skriver såklart mer i kväll älsklingar!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack :D

Njae, jag vet inte, känns så.. vanligt =P Vill gärna ha lite ovanligt namn =P men tack ändå för förslaget ^^

2009-07-04 @ 19:08:55
URL: http://rotens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0