Bada och picknick

Hej babes <3
Idag har jag varit på picknick med älsklingen <3 Va jättemysigt, hade med oss massa god mat + jordgubbar doppade i choklad som vi matade varandra med ;) Lite xider hade vi med oss också, så det var riktigt mysigt :) satt där länge, var på ett hemligt ställe som inte många känner till, så vi var helt ensamma! Så vi tog ett mysigt nakenbad också. När det blev för kallt så drog vi hem till mig och tittade på film :) Men hon drog för nån timme sen, hon skulle upp ganska tidigt imorgon hon ska nämligen klippa sig å färga håret :)
Men nu ska jag sova, jag är lite småtrött sådär!
Puss på er sötisar <3

(Lånad bild från google!)



Your one and only,
Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0