Bakis

Hej älsklingar! Sorry för att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har bara inte haft tid. Igår var jag hos en väldigt speciell vän, vi kan ju kalla honom mister X som alla andra bloggare gör;) Sen på kvällen drog vi på en fest, det blev ganska mycket dricka så därför har jag inte skrivit idag, har varit ganska bakis...

Aja, vaknade typ vid 4 idag och har typ bara legat å druckit cola hela dan ;)  Ikväll har ju Em fest, så jag ska ju SÅKLKART dit, jag menar ingen fest utan Melanie^^ Men får se hur sent det blir, e ju lite seg sen igår om man säger så ;)



Nu ska jag göra mig iordning, blir nog den tighta svarta klänningen och de höga rosa skorna som jag visade här om dan^^

Se ya later älsklingar <3

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0