BELL'S BACK BITCHES!

Heeeej där alla Isabelle-lovers! Saknat mig?! Jag vet, det är svårt att vara länge utan varandra, snyft :'( Nu är i alla fall mitt internet tillbaka, så att ni kan få er dagliga Bell-dos! Underbart va?

Vad har hänt idag då? Jag kom precis hem från en underbar dag med *hemlig*. Vi gick på Gröna Lund och jag blev såklart bjuden, fick ett åkband fast jag sen åkte typ 2 grejer, haha! Den där nya, Insane, åkte jag inte. Jag är för feg! Den verkade ju bara helt... INSANE! Haha. Efter Grönalundsbesöket tog jag och min hemliga person båten till slussen, och bussen till centralen. Där åt vi sushi i Kungshallarna (som btw är värsta sunkstället, bara ghettomänniskor där... fast jag sa inget! Ville ju vara snäll...) och jag blev igen bjuden. Sedan såg vi på "Brüno" på bio, och gissa vad? Jag blev bjuden, haha. Brüno var helt hysteriskt rolig men lite för mycket kan man nog säga. Men den är värd att se!

Jaja, det var min dag. Nu ska jag dega framför tvn och datan ett tag innan jag går och lägger mig, får se om jag bloggar mer senare. Om inte så hörs vi imorgon! :D



Pusspuss my lovers!
/Isabelle

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej! Tipsar just nu om solresor för under 1000kr på min blogg. Kika in för mer information!



Kram

2009-07-15 @ 16:26:58
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0