Bra kommentar!

Affe om Frågestunden är över!:

Till de som vill ha fler ansiktsbilder: Man får ju inte veta VEM som skriver bara för att man ser nunan på någon. Ett ansikte säger ju inte ett skit om vem man är. Ni vill säkert bara tracka de här tjejerna, hur de än ser ut.

BTW så gillar jag er blogg. Liiite ytlig kanske ;), men helt OK.


Härligt att få en snäll kommentar ibland också! :D Tack så mycket, och jag håller helt med dig! (inte det där om ytlig, men resten ;))

Your one and only,
Em

Kommentarer
Postat av: Äliin

haha fan vad jag älskar eran blogg! Ni kommer fan bli mina förebilder snart likom xP Jag önskar jag kunde skriva en sån här blogg!

Ni kan väl svara på mina frågor i eran blogg:

Bell: asso vart har du köpt ditt löshår?? Jag gillar det verkligen, Och du passar i det!

Mel: Jag gillar ditt sätt som du skriver, du bryr dej verkligen inte om vad andra tkr. Har du typ gått ngn kurs över hur man har bra självkänsla? :O

Puss på alla tre, mej kan ni räkna som besökare ska ni se! <3333

2009-07-18 @ 12:32:12
Postat av: Anonym

Hej, hur känns det för dej Mel som fortfarande är oskuld av alla er tre? Puss

2009-07-18 @ 14:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0