Em is the name!

Heeej sötnosar <3
Em här :D Har inte kunnat uppdatera förän nu för jag har haft så fullt upp! Ni vet, livet som populär är inte det lättaste! Först så träffade jag ju sötnosarna Mel och Bell, vi hade skitkul som alltid <3 Sen har jag jobbat lite, jag jobbar på Gina tricot, var ju lite småstressigt sådär, massa kunder å sammtidigt kompisar som kommer för att träffa mig! Men efter jobbet dåra så träffade jag min flickvän. Hon hade lite besök, några kompisar, å en av killarna där, o-m-g, han var typ sååå snygg, skulle ju inte säga nej till lite mys med honom ;) Jag vet, jag har flickvän, men jag menar, hallå! man måste ju få kunna mysa lite med andra :) å man säger ju inte nej till lite real stuff ibland ;)

Men nu är jag hemma iaf! Är helt slut! Men imorgon ska jag såklart följa med Mel när hon piercar naveln! Fyfan va snygg det kommer bli =D Jag önskar jag kunde få göra det också, men mamma är så emot det :( men när jag blir 18! Jag ska nog fira min 18-årsdag med att pierca tungan! Å en jävla massa sprit, såklart.
Men jag kan ju inte sitta här hela dagen, även fast jag vet att ni vill ha mer av mig!
Puss på er sötisar!

/E

Kommentarer
Postat av: Anonym

FILMTIPS? :)

2009-07-07 @ 00:19:02
URL: http://egzonashala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0