Fest hos grannpojkarna?

Hej älsklingar!<3 Har bara tagit det lugnt i dag, solat och badat lite^^ har ju vart skitfint väder här. Jag menar, solen kommer med Mel ;) Tänker inte tala om vart jag är så jag är rädd att ni bloggläsare ska känna igen mig, de finns liksom inte så mycket folk här.. Men iaf, jag och E har kul själva. Synd bara att päronen är med, annars skulle man kunna ha lite fest... Men jag tror att vi ska smita över till grannarna i natt, dom skulle tydligen ha en litet "get together", om vi säger så;) Det blir nog en härlig kväll. Men nu skriker E på mig och säger att vi ska blanda till en drink och snacka skit. Puss på er älsklingar!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

äckel människor...ni börja bloggen nu, ta bort den innan ni skämmer ut er för mycket!

2009-07-22 @ 00:32:25
Postat av: Anonym

hej!

Besök gärna vår nya blogg: www.nattievikkie.blogg.se

Det är en blogg om allt, från att hur det är att vara tvilling till vad vi gör och mycket mer!

Ha det bra och hoppas vi hörs i vår blogg, eller att du tittar in :)

2009-07-22 @ 19:27:59
URL: http://nattievikkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0