Hatar fjortisar... menmen!

Hej alla! Bell här. Fy FAAN för gårdagens drickande säger jag bara! Det kändes i kroppen i dag... Så här full har jag inte blivit sedan nyår, och nyår var INTE kul! Maria Ungdom, magpumpad och så där... Men nog om det! Hos Em hade vi i alla fall skitkul, det blev klädpoker, sanning eller konsekvens och en massa sånt där man gjorde på mellanstadiet, haha! Dock blev jag riktigt pissed off på en tjej där, den lilla f*ttan. Vissa människor vet ju verkligen inte hur man ska bete sig! Tur att jag inte är en klen sak då! Nej, jag satte minsann stopp för henne, den lilla äckliga fjortisen...



Jaja, nu ikväll ska jag och några kompisar från högstadiet ut och chillkröka lite, så jag ska ta bussen som går om 11 minuter, måste springa!

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0