kort kväll

Hey babes, Em här.
Jag var fett taggad på fest ikväll, men den sög -.-' Den snygga killen som skulle vara där var där. Men med en tjej :'( Å jag känner henne halvt, så jag pallar lixom inte starta bråk med någon. Jag menar, jag kunde ju lätt få honom till min för kvällen, men vill inte göra nån sur. Hittade faktiskt ändå en annan ganska söt kille som hade spanat in mig hela kvällen som jag lekte lite med :) Han ville ha mitt nummer, haha men jag menar, jag har ju flickvän, så jag ba sa nåt random xP hoppas han inte blir sur (A)

Men det var inte så mkt drag där ändå, å vissa drog efter ett tag, så jag gick hem jag med. Imorn ska jag jobba, Gina Tricot ni vet, å sen ska jag träffa my babes Mel & Bell <3
Men, nu är jag faktiskt ganska trött! Så vi får höras imorgon sötnosar!
Puuuuuss <3



Your one and only,
Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0