Mels gone

Aaaw, gulliga Mel, så söt hon är :)  <3 Hon har iaf precis åkt, hon skulle ju ut å äta ^^ Själv är jag fast här hemma med min familj och en katt som precis rivit sönder min nya tröja! Brorsan har precis gjort hamburgare, nyttigt värre -.-' Som om man äter det! Tjockismat lixom!



Funderar på att sjunga lite kanske! Var ett tag sen jag tränade min röst! Så, jo det ska jag nog göra. Senare ikväll ska jag nog ut på nån fest! Jag har ju massa vodka och xider liggandes här hemma, å jag känner för å supa lite! Kanske kan hitta någon söt kille å leka lite med ;) Har en jättesöt å jättekort klänning här hemma som är oanvänd, så den får det bli! Sen hoppas jag på att hitta någon som kan bjuda mig på cigg ;)



Your one and only,
Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0