My new blog!

Ok folkes, nu har jag skaffat en ny blogg! Jag vet att ni kommer älska mig, för det gör alla! Jag kommer inte lägga ut ngr bilder på mig eller mina amigos, för jag vill inte att alla fans ska bli som tokiga varje gång dom ser mig! Jag vill gärna ha ett privatliv! Hallå? Det var liksom anledningen till att jag slutade med min andra blogg, dah.  Men ni måste ju veta vad jag heter iaf, eller hur, annars kommer ni ju inte kunna prata med era kompisar om mig, å det går ju inte för sig! ni måste ju kunna prata om eran idol liksom!? Ni kan kalla mig Mel.

Anyway. Idag har jag bara slappat och tagit igen mig efter kryssninen jag var på! Asså omg! va kul vi hade, sprit, dans och killar som flockades! Ja det säger det bara, JAG var centrum på båten asså! Och dom filmade för den där tv-serien färjan och jag hoppas verkligen att jag kom med! Asså det skulle ju vara shame om inte JAG kom med på tv, jag menar, ngn måste ju vara snygg... 

Asså nu måste jag verkligen dra! Mina vänner väntar på att vi ska hitta på något. Och ja, jag skriver såklart i kväll igen så att ni ska slippa sakna mig!

Puss älsklingar! 

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Wannabe Kissie? Det gäller att komma på något eget för att bli stor.

2009-07-05 @ 20:30:02
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0