Natti babes <3

Heej <3
Har ju spenderat dagen/kvällen med Mel och Bell, och vet ni vad? Vi har gjort en videoblogg, endast för er! Lite bryr vi oss iaf ;) Vi har haft superkul iaf! Vi var ute å käkade lite, men jag menar, ofta man orkar en hel pizza!? 1½ bit MAX! Aja, sen var vi runt å hade allmänt kul, rökte lite å så. Mel säger ju att hon inte röker, visst, hon kanske inte röker på "heltid" men hon smakar ibland ;) Visserligen röker inte jag heller hela tiden!

Efter iaf så drog vi hem till Mel, gosade lite med hennes söta hund Pinglan <3 Mel och Bell tränade också, i typ 1 timme, men jag var så himla trött å opepp, så jag kollade bara på! Men jag kom hem vid kl 1 iaf, å nu är jag typ gryyyymt megatrött, så vi hörs imorn sötnosar!
Puss puss <3 <3 <3

Denna snubbe tränade dom "med". Han gillade verkligen att visa sina magrutor iaf!


Your one and only,
Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0