Patetiska?

Blev ingen fest hos pojkarna i huset brevid. Dom va typ HUUUUR patetiska som helst. Och jag menar, umgås man med Melanie, MÅSTE man ha lite stil... Hur skulle det annars se ut? Någon som är lika perfekt som jag och umgås med patetiska människor? Fast kanske skulle det se ut som om jag gjorde dom en tjänst? Hm... värt att tänka på... Men iaf, i dag vaknade vi vid 12 och då satte vi genast på oss bikini! Sola sålkart;)Är lite kallt i vattnet, jag badar inte om det inte är över 25 grader, alltså typ UTOMLANDS! Jag och E blev så förvånade hur vackara vi var när vi såg våran spegelbild i vattnet. Så jag gick upp och hämtade systemkameran så tog vi lite modellbilder^^ Både hon och jag vet ju hur man poserar, har ju jobbat lite med det till och från. Puss på er älsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0