Piercing!

Asså fatta om jag e glad nu eller?! Mami fick nyss ett ryck och sa att "om jag ville pierca mig i typ naveln så får du det" Asså FATTA vad NICE!!! Inte för att jag brukar bry mig om vad hon säger, men när hon har sagt nej till piercinger har hon verklien menat det! Och man säger inte nej till henne då! Även om hon e ganska lättmanipularad annars... Precis som de flesta jag träffar... det e bara å visa brösten så öppnar sig en helt ny värld för din afötter ;) Ne men iaf, så nu ska jag dra å pierca mig ngn dag, asså OMG vad nice! Hoppas Em och Bell hänger med då också^^



Puss på er

/M

Kommentarer
Postat av: bellalahdo

De är skit snyggt med piercing i naveln, jag ahr också de. :) hehe

2009-07-07 @ 17:44:03
URL: http://bellalahdo.blogg.se/
Postat av: janni

En liten varning bara, har man gjort en piercing så vill man göra flera, hehe näe skämt åsido, det är skitsnyggt med piercing i naveln, jag har två. En uppe och en nere...



2009-07-12 @ 22:12:47
URL: http://jannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0