Snygg

Hej älsklingar! Idag klev jag upp halv 2 och gjorde mig i ordning. Jag och mami skulle till ikea och handla lite, men det var så mycket folk så jag fick typ panik! Jag menar, hallå typ hur många som helst, som typ bara kollar på mig? HJÄLP! Asså missförstå mig rätt nu, jag gllar att vara i centrum, men inte att vara bland så mycket folk. Men vi åkte iaf dit men vände på en gång. Kom överens om att vi skulle åka till baka dit vid 5 innan dom stänger och hoppas att det e liiiite mindre folk...  

Asså jag vet att det typ e hur töntigt som helst att vara med sin mami, men jag älskar henne faktiskt och för attt vara ärlig behöver hon ngn som kan göra så att  hon ser snygg ut. Och såklart är jag den rätta för det jobbet!

Men nu måste jag faktiskt gå ut med min lilla hund, hon e sååååå wonderful!

Min hund är en rottweiler, ingen liten chihuahua som man trampar på och ser ut som en råtta! Jag HATAR verkligen sånna små hundar!

Puss på er älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Nora - Stort och Litet

OMGOMGOMG!!! Vilksn söt:O Jag vill ha!:) '



sv; tack så jättemycket!;) Ja, jag har såklart gjort designen själv!

Det tar jättemycket av min tid att göra design åt andra så jag tar betalt för dem... Men du kan gärna höra av dej till min mail om det skulle vara så att du vill ha, så skickar jag gärna info där! [email protected]

2009-07-05 @ 17:48:19
URL: http://stortolitet.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha fyfan va bra blogg, älskar den! :D <3

2009-07-05 @ 20:16:57
URL: http://rotens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0