Stan!

Lite bilder från idag då^^

Asså jag HATAR verkligen folk som röker-.- Visst, dom e mina BFF´s men HALLÅ?
Dom kan väl vara liiite diskreta??? 


Äkligt är vad det e!


Asså jag förstår inte varför alla SNYGGA bh:ar ska vara så små??? Det här
var liksom den störsa storleken dom hade?? Jag har liksom E i kupa?!


Köpe såklart lite hårproduker från Björn Axén, volym mousse och hårspray^^


Även shampo och balsam till FÄRGAT hår, det e vikigt att köpa produker
som e anpassade till DITT hår, då få det vara hur dyrt som helst...


Fick även med mig 3 par nya älsklingar hem. Alla från Bianco^^
orkade inte fota de två med vit bakrund, e därför hämtade från hemsidan. 
Men jag menar, ORKA fota alla skor man har, jag har nog runt 40 par...





Puss på er älsklingar, Bell och Em kommer säkert skriva lite sen också! 

/M 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0