Suck

Hej älsklingar <3
Har inte kunnat bloggat något, har varit hos min flickvän, men tyvärr så slutade allt i bråk, så just nu är jag ganska deppig. Men hon dampade ut lite för att hon inte fått veta något om att jag skulle på kryssning, och för att hon vet att är man på kryssning så händer det saker. Visserligen har hon inget bevis på att det hände nåt, så jag tycker bara hon är löjlig! Visst, det blev lite mys, men jag menar, det var just bara det, mys, inget seriöst lixom! och dessutom så vet hon inget om det, så jag tycker bara hon är överdriven!
Jaja, får se hur det löser sig. Ska ta fram några flaskor xider tror jag. Jag är ju fortfarande ensam hemma så..
Puss på er <3

Your one and only,
Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0