Töntiga fjortisar...

Heey lovers! Haft en bra natt? Det har i alla fall jag, Isabelle. Var ju hos min pojkvän i natt, och då gick det vilt till, hihi (a) <3

Nu är jag hemma hos kära Mel och dricker cola, mums! Vi har precis varit ute och köpt cigg. Det kom något fyllo som ville köpa åt mig, men jag sa såklart nej. Orka vara en fjortis som säljer ut sig själv som ett fnask bara för att få cigg?! Lite värdighet har man ju i kroppen... så jag gick in på Ica och köpte själv, medan Mel stod utanför och såg sur ut. Men hallå, varför tönta sig så? Det är inte jag som står och tjuvröker bakom mitt hus varje kväll som vissa andra...

Jaja vi ska fixa oss lite (har ju fortfarande kn*llruffset kvar i håret... inte sexigt! Eller? ;) ) och sen dra ut och träffa Em.


Nu har jag mitt dagsbehov täckt i alla fall...

Puss på er sötnosar!

/B

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

inte så smart att ställa colan på datorn? :]

2009-07-09 @ 00:13:44
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0