Kryssniiing!

Hello darlings! Bell här. Jag tänkte berätta min version av kryssningen för er alla, eftersom ni så klart vill få reda på vad som hände! Alla snuskiga detaljer och sånt, ni vet ;)

Som sagt, vi började kvällen hos Mel, där det vart lite förkrök. Em vart lite på pikalurven! Haha. Sedan bar det av till båten! Vi åkte med Cinderella. Vi började med att leta upp vår hytt och göra oss hemmastadda. Efter att vi fixat oss gick vi och åt middag på båtens finaste restaurang. Sedan bar det av till hytten igen för att fixa sig lite mera, innan kvällen började på riktigt! Vi höll mest till på discot, men var även lite på Fun club, även om det mest var en massa äckliga tanter och gubbar som dansade bugg där, haha. Men vi gick dit och porrdansade lite och då fick minsann gubbarna upp ögonen för oss. Vi älskar att leka med dem! Det är så man får sina gratis drinkar ;) haha

Vid tiotiden spelade ingen mindre än Kevin Borg på Fun club! Vi gick så klart dit och bilder från när han spelade har Mel på sin kamera, så de får ni se senare. Em, som är tokig i honom blev helt galen och fick både autograf och ta en bild tillsammans med honom!

Senare på kvällen, efter ett antal Vodka Redbull och en och annan Strawberry Daiqurie (stavning?) kom en kille från USA fram till mig och Em och började snacka om att vi skulle tro på oss själva och uppfylla våra drömmar. Efter ett tag kom ingen mindre än Kevin Borg fram till oss tre när vi pratade. Och gissa vad?! Killen vi pratade med var hans manager!!!! Em, som är musikintresserad och både sjunger och spelar gitarr berättade om det för honom. Och han var riktigt på för att hjälpa henne med den karriären! Till mig sa han att jag hade kapacitet till att bli Sveriges bösta modell. Och vi bara höll med! Sedan joinade Mel och vår vän E som också var med på kryssningen oss, och då tog managern fram champagnen som hade stått på kylning! Men kvällen slutade dock ganska snabbt efter det, då vi blev utslängda av vakterna.... men vi hann i alla fall skåla med skumpa med Kevin Borg och hans manager i alla fall! Vi är fan bäst!!!!

Bilder!







Cool bild va?


Min Strawberry Daiqurie när den hade smält lite... Så jävla goda!


Inte röka! Ett kryss på det


SKÅL FÖR FAN!



Vodka Redbull<3

Det var allt för nu! Fler bilder kommer så fort jag orkar sudda ut ansiktena ;)

Kommentarer
Postat av: E

Det var så jävla kul asso! Vill tilbax dit, och vara med er alla tjejer! <33

Och hänka med Kevin förstås <3 Pöss på Mel, Bell och Em <33

2009-07-20 @ 21:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0