Vaknade nyss <3

God morgon gullungar! Bell här. Jag kommer inte kunna uppdatera bloggen så mycket idag, jag ska nämligen träffa en kompis i dag, S. Så jag överlämnar det åt mina sötisar Mel och Em så länge!

Snart kommer videobloggen upp, håll ut!


Fick med mig ena flaket hem i helgen... men tills efter nästa helg kommer det nog vara borta igen! Egentligen HATAR jag öl, det är bara billigt skräp ju! Men det var den enda alkoholen jag fick tag på, usch Isabelle! Och alla vet ju att det bara är norrländska killar som snusar (som Blondinbellas kille till exempel...) som dricker öl!

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

tragiskt om man hatar öl, men dricker det bara för att dricka. låter som en 12årig fjortis.

2009-07-09 @ 14:45:30
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0