videoblogg

Hej älsklingar! Bell och Em tjatar sp jäääävla mycket om den där videobloggen, men nu är det så att youtube inte godkänner videon... Så ni får försöka överleva utan den...

Nu till ett ämne som är alldeles för ytligt igentligen....

När jag visasde min navelpiercing för några dagar sedan, fick jag genast en kommenter att jag var tjock.. och vi har fått ytterligare en kommentar om att vi är feta. Men HERREGUD! Va faaaan spelar det för roll om vi är stora????

Em och Bell är inte ens stora.... Jag är den som är störst isf och JA JAG STÅR FÖR DET!!! Jag fattar inte hur ni kan säga såna saker om oss. Tror ni att ni kommer sabba vårat självförtroende för att ni säger sånt? suck jag fattar inte.... Om någon kan ge en bra förklaring varför det är så förbjudet att vara stor så ska jag länka denna någon och sen ska jag ta livet av mig isf, för jag vill inte bryta mot ngn lag för att jag är lite överviktig!!!!! 

Nu är jag irreterad oxå. För den såkallade förebilden blondinbella gick för att tag ut med en bil på sig själv i bikini och sa att det var dags för tjejer att höja självförtroendet. Och att hon väger mer nu än hon någonsin har gjort (60 kg!!!) och är så stol över sin kropp. Jag tycker jag är en mycket bättre förbild än henne eftersom jag har BRA SJÄLVFÖRTROENDE fast jag är stor!!

Puss på er älslingar!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0