Your queen is speaking

Jamen hello darlings! Nu är det Bell som skriver. Mel har alltid varit ett sånt ego, som aldrig låter någon annan än henne själv stå i centrum, suck! Men jag brukar vara duktig på att sno hennes uppmärksamhet till mig själv, till exempel som jag gjorde nu! ;)

Isabelle heter jag då, som sagt. Vad ska jag säga för att beskriva mig själv? Det finns så mycket att berätta liksom. Jag är i alla fall platinablond (finns det någon annan snygg hårfärg eller?), lång som en supermodell (my dream! Har bara varit på några modelljobb än så länge, det senaste var i helgen faktiskt!) och en kropp som får killarna att komma i byxorna när dom ser mig! Men det låtsas jag inte se, jag har bara ögon för min underbara pojkvän. Så synd, bitches! (Ja, tjejer kollar också, avundsjuka som fan på mig!) Det var väl det viktigaste! Mer får ni veta med tiden helt enkelt :D


Bild från festen i helgen. Inte mitt ciggpaket, jag röker inte!

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0