Frågestunden är över!

Så här kommer svaren =)

1.Varför putar ni med brösten på headern? Tycket ni det är sexigt?
Mel svarar: Jag putar inte, har bara stora bröst!

2. Har ni fått we know you love us från Desiree? Helt ärligt nu..
Mel svarar: Nej, jag visste knappt vem hon var innan jag startade den här bloggen, det var först efter det att jag startade bloggen jag började kolla in henne.

3. Hur ser din/er drömkille ut?
Mel svarar: Kellen Lutz
Bell svarar: Jag är tillsammans med min drömkille :-)
Em svarar: Om jag nu vill ha en kille så ska han va lång, mörka ögon, vältränad, halvlångt hår, någon snygg tatuering, han ska ha bra hygein. Typ så :)

4. Har du/ni någongång pullat till porr på internet?
Alla svarar: Vi har andra som gör det åt oss ;)

5. Har ni svarat ärligt?
Alla svarar: Jaa, vi ljuger aldrig!

6. Mel: Vad är det klumpigaste du gjort?
Mel svarar: Det var när jag var på stan med Em och Bell så stog vi på plattan, dem rökte å jag stog å balanserade på klackarna, då tog Bell en cigg mot min mun och då lutade jag mig bakåt och tappade balansen helt och ramlade! (bort med ciggen!!)

7. Bell: Vad är det bästa du har fått på ett poäng prov?
Bell svarar: Alla rätt, daah!

8. Em: Vad är det finaste hos en tjej? (ögon, rumpa, bröst, fötter och så vidare)
Em svarar: Bröst och ögon tror jag! Ögon är fint på alla, helst ska dom ha en klar färg. Brösten ska helst vara lagom stora, runda å mjuka :) (vilka bröst är inte mjuka? xD)

9. Kan ni gå ut utan smink?
Alla svarar: Eh, ja vi är ju så vackra!

10. När/hur blev ni av med oskulden?
Mel svarar: Fortfarande oskuld, daah!
Bell svarar: Det var med mitt ex för två år sen.
Em svarar: Med mitt ex 6e april 2008.

11. Hur många sexpartners har ni haft?
Mel svarar: 0
Bell svarar: Jag kan räkna dom på min ena hand.
Em svarar: 2

12. Planerar ni att börja tjäna pengar på bloggen?
Alla svarar: Ja, såklart!

13. Bell: sydde du fast dina extensions med flätor? eller har du clips?
och vilket föredrar du?
Bell svarar: Clips, det är det enda jag vill använda.

14. vrf spammar du och tror att du kommer bli känd så??
Alla svarar: Folk måste ju få upp ögonen för våran blogg på något sätt! Och ja, det har fungerat hitils ;)

15. Varför visar ni inte era ansikten?
Det förklarade Mel i sitt första inlägg som ni hittar här!


Kommentarer
Postat av: ...

HERREGUD vad töntiga ni är, ni kommer aldrig lyckas!

för det första: det funkar INTE att bli känd genom spam, folk tycker det är jobbigt bara?

för det andra: visar ni inte era ansikten är bloggen sjuuuukt tråkig att läsa, man vill du veta vem som skriver lixom?

för det tredje: det kommer inte gå med tanke på att ni är 3st på bloggen?! dessutom är erat bloggnamn så jobbigt?

herregud, SLUTA HÄRMA KISSIE, DESSIE osv.

2009-07-14 @ 15:59:26
Postat av: Tina

Okej NÄSTAN så att jag blev fångad av er! Bara en sak:

Att ni inte visste vem desiree var och började kolla in det efter det jag skrev. NOT? Ni spammade ju i hennes blogg, därifrån jag hittade er.

Fail girls..

2009-07-14 @ 18:53:31
Postat av: Affe

Till de som vill ha fler ansiktsbilder: Man får ju inte veta VEM som skriver bara för att man ser nunan på någon. Ett ansikte säger ju inte ett skit om vem man är. Ni vill säkert bara tracka de här tjejerna, hur de än ser ut.



BTW så gillar jag er blogg. Liiite ytlig kanske ;), men helt OK.

2009-07-16 @ 14:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0